Сертифікований курс підвищення кваліфікації для вчителів середніх шкіл України
Сучасна середня освіта: від світових тенденцій до локальних успіхів
Опис курсу:
Динаміка соціокультурних, економічних, освітніх і політичних змін, що відбуваються останніми роками в Україні та в усьому світі, робить роботу вчителів загальноосвітньої школи дедалі складнішою, вимагаючи нових знань і професійних компетенцій, щоб, серед іншого, підтримувати розвиток студенти з різноманітними освітніми потребами та стилями навчання; покращення середовища викладання та навчання; виявлення та вирішення проблем, що постають як перед школою, так і перед педагогічною професією; налагодження співпраці з соціальним середовищем або вивчення (власної) шкільної практики.
Тому метою даного курсу є поглиблення знань та підвищення компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо використання інноваційних методів і форм роботи з учнями.
Зокрема, учасники цього курсу за допомогою посилань на міжнародну літературу, аналізу прикладів та численних вправ і практичних завдань:
ознайомитися з контекстом європейської освітньої політики (головним чином стосовно середньої школи)
удосконалити свої компетенції щодо використання різноманітних інноваційних методів і форм навчання в загальноосвітній школі
проаналізувати потенційні переваги та проблеми використання цих методів і форм у своїх шкільних класах
зробити конкретні шляхи впровадження цих нових методів і форм роботи в різні сфери власної освітньої практики
Курс підвищення кваліфікації включає: три тематичні модулі – кожен із чотирма 90-хвилинними вебінарами та пакетом цифрових навчальних матеріалів для використання учасниками.
Усі вебінари проходять на платформі Zoom
Детальна програма курсу:
Вступний вебінар – dr hab. Марта Ковальчук-Валендзяк, заступник декана факультету педагогічних наук Університету Білостока з міжнародної співпраці
[опис: презентація факультету педагогічних наук Університету Білостока як організатора курсу; цілі, принципи роботи, оцінювання результатів навчання; умови проходження курсу]
Тематичні вебінари:
МОДУЛЬ І
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ – НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
Вебінар 1: Важливість мотивації в навчальному процесі - д-р хаб. Малгожата Глосковська-Солдатов, завідувач кафедри дошкільної та молодшої шкільної педагогіки факультету педагогічних наук Університету Білостока
[опис: мотивація - теоретичні контексти; важливість задоволення основних потреб у процесі мотивації; зовнішня та внутрішня мотивація – способи стимулювання мотивації учнів до навчання; шкільні оцінки та мотивація до навчання]
ВЕБІНАР 2
Організація роботи студентів як чинник, що визначає ефективність навчального процесу на рівні середньої школи
– д-р Барбара Дудель, проф. UwB, кафедра дошкільної та ранньої шкільної педагогіки, факультет педагогічних наук, Університет Білостока
[опис: специфіка навчального процесу в загальноосвітній школі; сутність групової роботи та її значення для результатів навчання учнів; критерії відбору учнів у групу та наслідки, що випливають з цього; основні принципи полегшення навчання студентів у групах]
ВЕБІНАР 3
Організація уроків без оцінок - Магдалена Сіроцька, магістр, ЗОШ №236. Ірена Сендлер у Варшаві
[опис: правила створення завдань для підтримки навчання без оцінок; приклади практичних завдань та їх використання на уроці; відгуки на уроках без оцінок]
МОДУЛЬ ІІ
РОЗВИТОК КОМПЕТЕНЦІЙ 21 СТОЛІТТЯ В УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Вебінар 5. як розвинути та оцінити наскрізні (перехресні) компетентності у старшокласників? - катажина пельц, магістр ііі зош. кипріяна каміла норвіда в кельце
[опис: трансверсальні компетенції - визначення та приклади; європейська структура компетенцій і як її можна використовувати в процесі оцінювання студентів; приклади діяльності та завдань, що розвивають наскрізні компетентності]
ВЕБІНАР 6
Міжкультурні компетенції молоді. Від теорії до освітньої практики - д-р Анна Млинарчук-Соколовська, кафедра міжкультурної та початкової освіти, факультет педагогічних наук, Університет Білостока
[опис: сутність міжкультурних компетенцій; як розвивати міжкультурні компетенції в класі; приклади освітніх заходів/проектів, спрямованих на розвиток міжкультурних компетенцій молоді]
ВЕБІНАР 7
Розвиток креативного мислення у старшокласників - д-р Беата Кунат, Факультет педагогічних наук, Університет Білостока
[опис: методи подолання ригідного мислення та творчого вирішення проблем; розвивати образне мислення та пізнавальну допитливість; Тренування творчого мислення - приклади вправ і практичних занять]
ВЕБІНАР 8
Соціально-емоційні навички учнів та ненасильницьке спілкування в шкільному класі - доктор Катажина Шорц, факультет педагогічних наук, Університет Білостока
[опис: принципи роботи з молодими людьми, які мають труднощі в оволодінні емоційно-поведінковими навичками; побудова стосунків у шкільному класі, заснованих на повазі та взаєморозумінні]
МОДУЛЬ ІІІ
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ІКТ) У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Вебінар 9. Основи ІКТ у роботі вчителя старшої школи - Катажина Пельц, магістр ІІІ ЗОШ. Кипріяна Каміла Норвіда в Кельце
[опис: менеджмент класу та мережевий етикет на онлайн-уроках; принципи та форми оцінювання в дистанційному навчанні]
ВЕБІНАР 10
Canva – інструмент не лише для створення графічних матеріалів – Томаш Криніцкі, Факультет педагогічних наук, Університет Білостока
[опис: сфери застосування Canva у середній школі; основи користування програмою; створення графічних матеріалів та мультимедійних презентацій; авторські права на фото та банк іконок]
ВЕБІНАР 11
Інтерактивні інструменти на уроках у середній школі, частина 1 - Адам Нарушевич, магістр, факультет педагогічних наук, Університет Білостока
[опис: Kahoot; Tinkercad; Ментиметр – принципи роботи; основи функціонування; області застосування]
ВЕБІНАР 12
Інтерактивні інструменти на уроках у середній школі, частина 2 - Jadwiga Smulska-Strużkiewicz, M.A., Up!homo - innovation in education, Варшава
[опис: Padlet; Уордволл; Screencastify – принципи роботи; основи функціонування; області застосування]
Підсумковий вебінар – д-р хаб. Марта Ковальчук-Валендзяк, заступник декана факультету педагогічних наук Університету Білостока з міжнародної співпраці [opis: (samo)ocena efektów uczenia się; ankiety ewaluacyjne]
Вартість програми - 2 490 грн
Інвестуючи гроші в навчання, ви здобудете чималий досвід, який допоможе виділитися серед інших колег. Ви станете фахівцем своєї справи, отримаєте гарну репутацію серед учнів та колег, а також можливість піднятися по кар’єрній сходинці.